Cromwell , weerzien - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Cromwell , weerzien - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Cromwell , weerzien

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

10 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Cromwell

We zijn er, we zijn er, we zijn er! Huggen,(Engels woord voor knuffelen) huggen,huggen, praten, praten ,praten! Eten, drinken, voorlezen ( het boek over de mol: wie heeft er op mijn kop gepoept?) Noortje wou dat als eerste en de komende weken elke avond een Nederlands boekje voor het slapen gaan. En om 11 uur NZ tijd onder de wol/dekbed. Nieuw record : in 40 uur met drie uur slaap maar nu is het afgelopen, mijn geest is nog wel jong maar mijn lichaam laat zich niet foppen: dikke enkels , verder niets gelukkig. En nu is het 9 uur en ik heb heerlijk geslapen, hoor net Timme roepen , het huis ontwaakt en ik ga dit snel opslaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miep

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 84475

Voorgaande reizen:

25 December 2022 - 08 Februari 2023

herinneringen maken in Nieuw Zeeland

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

op bezoekbiij Elbert en gezin in Cromwell NZ

06 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Onze cruise

Landen bezocht: