Een vleugje Australië - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Een vleugje Australië - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Een vleugje Australië

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

09 Februari 2017 | Australië, Melbourne

We zitten op het vliegveld bij de gate en over ruim een uur vliegen we. Gisteren een schitterende trip gemaakt van 10 - 24uur s nachts en om 4 uur weer op maar het was het waard! Eerst naar een sanctuarity( natuurpark) waar de dieren gewend zijn aan mensen zodat we met gekocht kangoeroevoer de wallabies en kangoeroes konden voeren, heel leuk en Winnie kon ze kriebelen en ze aten uit mijn hand( doen er meer trouwens). Voor 15 dollar pp kon je knuffelen en op de foto met een koala maar aan die poespas deden we niet mee, dierenuitbuiting! De kangoeroes liepen gewoon in het wild. Er waren ook emoes en mooie vogels, het was een leuke ervaring. Daarna naar een farm , een Antarctica beleving en als afsluiting bij zonsondergang een parade van de pinguïns die uit zee het strand op renden met hun kleine pootjes en toen naar boven klommen naar hun grut. Winnie kon niet genoeg krijgen van de bomen, boomwortels en stronken enz. 200 foto's heeft ze gemaakt en van de pinguïns mochten er geen foto's gemaakt worden. Australië geproefd , nu op naar mijn grut
!

• 10 Februari 2017 - 07:48

Piet De Bekker:

Klink weer prachtig, ik wordt gewoon jaloers. Hier koud en winderig, kunnen zelfs nieteens golfen! Blijven jullie vooral genieten. Gr. Piet