Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

08 Februari 2017 | Australië, Melbourne

Na gisteren ruim een halve dag in de prachtige en wereldberoemde Marina Bay Gardens met zijn paddestoelachtige torens( foto's volgen) en nog een leuke riviercruise gemaakt te hebben, wat gegeten en om half 6 werden we opgehaald om daarna om half 10 te vliegen naar Melbourne ( ruim 7 uur) bijna niet geslapen , Winnie 3 en ik 1 , waren we rond 10 uur in het hotel en konden een uur later op onze kamer. We waren beiden zo gaar als boter en na een douche en 2 uur gemaft te hebben, hadden we afgesproken het vandaag rustig aan te doen. Het was 35 graden en een föhnwind. Ons hotel ligt 400m van de Yarra rivier met een schaduwrijk pad erlangs en allemaal roeiers in het water en instructeurs op de fiets op het pad. Daar hebben we van genoten, liggend in het gras of zittend op een bankje en maar drinken ( water!) Voor morgen heb ik een leuke trip besproken , van 10-10/11.30. Australië! Kangoeroes , koala's, pinguïns, Tasmaanse duivel En dat wordt een lange ( hopelijk ook leuke)dag. En daarna naar mijn liefjes , huggen enz.

• 09 Februari 2017 - 15:16

Henk En Alie:

Dag Miep en Winnie,
    We genieten van je verhalen...bijna bij Elbert en zijn Gezin. Jij puft van de hitte , hier vriest het licht. verder gaan alles goed. Fijne reis en we blijven je volgen.
    lieve groetjes Henk en Alie