Rotorua - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

19 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Taupo

We zijn op weg naar onsvolgende stekkie: National Park Tongariro en wachten in Hamelton op onze volgende bus. Vanmorgen weer vroeg op wantom 7.40ging onze bus naar Hamilton.

Gisteren een onvergetelijke en heel bijzondere dag gehad . In Rotorua naar Hells Gate geweest , een geothermisch gebied met een wandeling door een landschap met onwaarschijnlijk oranje bomen( door de zwavel) , modderbronnen kokende waterbronnen en nog meer. We zijn in een modderbad geweest 20 min. en ons huidje is weer zo glad als van een jonge meid(haha!).

Daarna nog in een zwavelbad; we hadden zwempakken en handdoeken gehuurd want de zwavelgeur is bijna niet te verwijderen. Het was een heel bijzondere dag . Ikdacht ‘smorgens: we gaan dit gewoon doen , dit kun je nergens anders beleven op deze manier.

• 20 Januari 2023 - 10:07

Gon Radstake:

Wat een bijzondere ervaring! Goed dat jullie dat allemaal durven. Alleen die stank al. En wat een mooie plaatjes levert dit op.

Pas goed op jullie zelf. Nog veel plezier. Liefs

• 21 Januari 2023 - 02:08

Karin:

Wat een heerlijke ervaring lijkt me dat!

Ik hoop dat ik jullie over een paar dagen nog herken met jullie jonge huidjes ; )

• 21 Januari 2023 - 19:04

Ne Ooijman:

Wat een spectaculaire plaatjes levert het bezoek aan Rotorua op!

Een foto van jullie in het modder- of zwavelbad zou ook leuk geweest zijn, lijkt me!

nog veel plezier samen!

• 21 Januari 2023 - 19:04

Ne Ooijman:

Wat een spectaculaire plaatjes levert het bezoek aan Rotorua op!

nog veel plezier samen!