Taupo en Rotorua - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Taupo en Rotorua - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Taupo en Rotorua

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

18 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Taupo

18jan . Gisteren in Taupo een erg mooie wandeling gemaakt langs het meer en de rivier. Bungie/ jumpers gezien maar dat is iets voor een evt volgend leven. Daarna een paar keer gezwommen en lekker gelegen aan het meer. Vandaag naar het Taupo museum geweest waar een heel interessante artexpositie was met en over insecten en ook een video. Verder nog veel over de Maori’s en meer. Daarna weer gezwommen en om half 4 met de bus naar Rotorua. We hebben een studio met private hot pool , keuken enz. Er is een prachtig klein park vlakbij waar we al doorheen zijn gewandeld. Ondanks de keuken hebben we heerlijk bij een Vietnamees restaurant gegeten. Gewoon even geen zin in koken en we wilden weereen echte maaltijd.

• 18 Januari 2023 - 10:44

Piet De Bekker:

wat een mooie natuur. geniet er lekker van

• 18 Januari 2023 - 23:24

Nicolien :

Wat een geweldig mooie natuur en wat genieten jullie samen. Het spat van de foto's af!

En ik vind het zo knap Miep, dat je die hele reis met Winnie thuis al geregeld hebt, alles besproken enzo, online en met dàt tijdsverschil. Chapeau lieve zus!

• 19 Januari 2023 - 15:57

Ali:

Hallo Miep en Winnie,

Samen met Gonny heb ik net jou reisverslagen gelezen en de foto’s bekeken. Prachtig allemaal. Wat een mooie reis maken jullie!

Hier heeft het vannacht een klein beetje gesneeuwd, maar dat is nu al weer weg. Gelukkig scheen gisteren en vandaag de zon weer. Wat heeft het hier veel geregend! Alle sloten staan vol water.

Wij wensen jullie nog een hele fijne reis samen.

Groetjes van Ali (en Wim en Gonny)

• 19 Januari 2023 - 18:30

Mieo:

Leuke reactie , ik ga zaterdag Appie bellen voor zijn verjaardag.

• 19 Januari 2023 - 19:15

Nicky Remie:

Wat een hippe zonnebril Miep! Staat je goed.

• 20 Januari 2023 - 15:01

Berthe Strengers:

Hoe lang duurt de reis nog?

Groet!

Berthe

• 20 Januari 2023 - 15:05

Berthe Strengers:

• 20 Januari 2023 - 18:42

Miep:

We zijn 25 jan weer bij Elbert en 5 feb vliegen we terug en komen 8 feb weer op Schiphol aan

Het is hier heerlijk zomer!

Liefs, vanavond( hier is het nu 6.40 ‘smorgens) schrijf ik weer wat