Regen regen - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Regen regen - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Regen regen

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

08 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Okarito

• 8januari, We hebben 3 dagen op een camping in het Abel Tasman Park. Regen , regen. Gepoedeld in de zee en in een zoutwaterbad met daarna heerlijke douches. Op 6 jan om een uur of negen een korte ceremonie gehouden ter nagedachtenis aan Bert. Bloemen in de zee geworpen en ik heb een gedeelte van een lied gezongen : flowers on the water , ook een lied van John Williamson wat we allebei heel mooivonden. Een prachtige wandeling gemaakt, Noortje en ik 6 km en Elbert Erik, Winnie en Nicky 12 km .in de avond nog lekker gegeten bij vrienden van Elbert. Heel gezellig. Vandaag gaan wenaar Golden Bay, een camping met stroom , wasmachines enz en zonnig weer.

• 08 Januari 2023 - 10:29

Berthe Strengers:

Ik hoor net dat er overstromingen zijn in Australië: hebben jullie geen last van: ik zie wel een paraplu…. Maar Australië is geen N. Zeeland! Hoe gaat het met de 2 kleinkinderen? Ik zie ze op geen enkele foto? Fijn dat jullie straks weer schone kleren aan kunnen trekken…[e-1f603]

• 08 Januari 2023 - 10:34

Miep Jolink Van Keulen:

Nee geen overstromingen. Mooi weer nu weer. De kleinkinderen mogen niet op de site( internet/web van Karin en Elbert. Alleen op onze eigen foto’s en video.

Tags: Geen