Het tweede gedeelte van onze reis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Het tweede gedeelte van onze reis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Het tweede gedeelte van onze reis

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

14 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Christchurch

14 jan. We zijn in Christchurch , vanmorgen vroeg aangekomen met de camper; Erik en Nicky vliegen weer terug naar huisom 12 uurging hun vliegtuig naar Singapore en wij blijven hier 1 nacht.

Ik zag dat het al 5 dagen geleden is dat ik een blog schreef. Er gebeurde zoveel op die dagen en het was allemaal zo intens fijn dat ik in de avond geen puf meer had. Meestal aten we pas rond10-10.30heerlijk avondeten , na een duik in zee of een mooie wandeling. Voor 12 uur lag ik niet in bed.

We hebben 2 keer 3 nachten op een camping gestaan, heel fijn ook voor Karin; zij heeft de hele tijd gereden als we naar een nieuwe plek gingen . Eerst de caravan weer opbreken , aanhaken enz. Op de dagen dat we ergens stonden, heeft Elbert ons fantastisch mooie plekken in het Abel TNP en de Golden Bay laten zien met de auto. Ik zet wel weer foto’s op de site. Gisteravond heel fijn deze onvergetelijke trip afgesloten. Het was zoals ik me had voorgesteld en nog beter. Zoveel mooie herinneringen gemaakt, zoveel mooie plekken gezien, onze band met elkaar als familie weer zo versterkt! Heerlijk, Noortje en Timme weten nu weer goed wie we zijn en zoals Timme op een avond zei: I have an announcement:( ik moet wat verkondigen; )I love this family

We hebben goede gesprekken gehad , gelachen , gegeten gedronken enz enz. Gisteren, net voordat we van de camping in Kaikoura vertrokken , zagen we nog een school dolfijnen langstrekken in de zee met buitelingen en al. Een kado’tje

Winnie en ik zitten nu in een chic B[e-38]B , hebben de stad doorgelopen waar nu een festival met straattheater is en morgen gaan we met de trein naar Picton om dan met de ferry naar het Noordereiland te gaan voor een tripje met de Intercitybus. Zelf hotelletjes en route geregeld. Jullie zien het wel want nu heb ik iets meer tijd.


  • 14 Januari 2023 - 10:30

    Gon Radstake:

    Wat ontzettend fijn en dierbaar dat jullie dit samen hebben mogen beleven. Het afscheid van Erik en Nicky zal best moeilijk zijn geweest. Maar ja, ook aan mooie dingen komt een eind. Nog veel plezier met Winnie. Liefs


  • 16 Januari 2023 - 03:54

    Nicky:

    Bedankt Miep voor deze onvergetelijke en indrukwekkende reis naar het land aan de andere kant van de wereld. Jij zet je reis nog door samen met Winnie. Ik stel me het plezier dat jullie samen hebben voor.

    Wij bergen onze zomerspullen voorlopig weer op in Nederland. En hebben de vakantie verhalen aan onze kinderen, lekker warm bij de houtkachel, doorverteld.

    Het belangrijkste is, dat we straks aan een half woord genoeg hebben en weer met een glimlach terug denken aan onze geweldige tijd samen op alle mooie plekken in Nieuw Zeeland. I love this family too!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miep

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 84519

Voorgaande reizen:

25 December 2022 - 08 Februari 2023

herinneringen maken in Nieuw Zeeland

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

op bezoekbiij Elbert en gezin in Cromwell NZ

06 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Onze cruise

Landen bezocht: