Met de kleinkinderen in zee - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Met de kleinkinderen in zee - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Met de kleinkinderen in zee

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

04 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Okarito

Gisteren hier gearriveerd , een free-camping plaats aan de zee- In 2017 zijn Winnie en ik hier in een hostel 2 nachten geweest. We hebben hier toen op dezelfde stenen gezeten en langs het strand gewandeld. Het isnog steeds stralendweer met in denacht een keer veel regen. Gisteren met Noortje en Timme in de zee geweest, ze vonden het eng maar ook prachtig na een tijdje. Het is hier zo rustig, het strand is verlaten , een paar mensen staan hier met een busje en ook de hond kan zich uitleven.

• 04 Januari 2023 - 17:49

• 04 Januari 2023 - 17:57

Berthe Strengers:

[e-1f60f]zou het dit keer lukken?

• 05 Januari 2023 - 17:24

Gon Radstake:

Hoi Miep, wat een prachtige foto's weer. Die wolkenluchten aan zee: een plaatje.

Hier veel regen en komende zomer snappen we niet dat ze weer gaan praten over een watertekort. Beter opslaan zou ik zeggen.

Leuk je reisverslag te lezen. Zie naar de update uit. Lieve groeten aan allen.

• 07 Januari 2023 - 14:59