Eindelijk bij Elbert en zijngezin - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Eindelijk bij Elbert en zijngezin - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Eindelijk bij Elbert en zijngezin

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

30 December 2022 | Nieuw Zeeland, Cromwell

Gisteravond was het dan zover, knuffelen en praten!!!!!Heerlijk geslapen en vanochtend samen onder de veranda ontbeten, zo onwerkelijk dat prachtige weer en allemaal samen. Een paar foto’s van het huis waar ze wonen. Gisteren(hier 29 dec.)zijn we naar oudCromwell geweest, op de heenweg wat gedronken in het restaurant van Elberts baas, sushi gegeten aan het meer in Cromwell , later nog vlakbij Elberts huis in hetzelfde meer gezwommen. Hij heeft fantastisch gekookt in zijn Barrel en daarna hebben we de kaars aangestokenvan eeuwigheidszondag en ik heb verteld over de laatstedagen dat Bert en ik samen waren. Het was heel fijn en bijzonder zo met ons allen en hij was erbij want de kaars woei uit toen we de heel bijzondere wijn van Elbert(jaar 2007, wij zijn toen samen in NZ geweest )begonnen te drinken. Daarna heeft de kaars constant gebrand. Het is nu 30 dec bijna 7 uur en wegaan straks de camper ophalen.

• 29 December 2022 - 12:04

Appie En Elly:

Lieve Miep en familie,

Wat een prachtige foto's hebben en al mogen zien. Fijn dat je nu bij je kinderen en kleinkinderen bent. We houden je verslag in de gaten en vinden het erg mooi om te zien. We wensen je een ontzettend fijne tijd.

Lieve groetjes Appie en Elly

Carmen (onze kleindochter) heeft geholpen met het schrijven van dit berichtje.

• 29 December 2022 - 18:34

Miep:

Wat een verrassing! Leuk hoor. We hebben gisteren een hele goede dag gehad . Overdag zijn we naar Cromwell geweest, wat gedronken in het restaurant van Elberts baas sushi gegeten aan het meer in het stadje , gezwommen in het hetzelfde meer vlak bij Elberts huis. Elbert had fantastisch lekker eten en daarna hebben we de kaars aangestoken en ik heb verteld over de laatste dagen van Bert en mij samen. Het was heel fijn.

Vanmorgen gaan we de camper ophalen. Het is nu half7 s morgens hier