Naar kiwiland waar mijn lieverds wonen - Reisverslag uit Singapore, Zuid-Afrika van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Naar kiwiland waar mijn lieverds wonen - Reisverslag uit Singapore, Zuid-Afrika van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Naar kiwiland waar mijn lieverds wonen

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

28 December 2022 | Zuid-Afrika, Singapore

We zitten op het vliegveld en over een uur vertrekken we naar Christchurch , 10 uur vliegen en daarna nog ruim een uur naar Cromwell.

Vandaag een prachtige dag , Garden by the Bay is zo mooi! We zijn nog bovenin zo’n boom geweest . Gelukkig konden we ons goed vasthouden en hebben nog mooie foto’s kunnen maken. De volgende keer dat ik schrijf heb ik mijn lieverds al in de armen kunnen sluiten, ik kan niet wachten…..

Na aankomst op het vliegveld en nadat de hond onze bagage besnuffeld had( om te ruiken of er voedsel in zit), zijn we met de taxi naar de botanische tuin gegaan. Een mooie plek opgezocht waar ik lekker kon liggen of zitten . Winnie zat ook regelmatig bij me en Erik en Nicky zijn de stad nog in geweest. Ik ben al 2 keer heel lang in de tuin en stad geweest en wilde liever uitrusten. Nog 2 uur wachten, een uur vliegen en dan…


  • 27 December 2022 - 13:25

    Piet De Bekker:

    Fijn. Knuffel ze maar stevig


  • 27 December 2022 - 15:09

    Gon Radstake:

    Wat een beleving en wat een weertje!

    Jaloers? Wel op het weertje. Een knuffel uit Lunteren.


  • 28 December 2022 - 20:31

    Gon Radstake:

    Lieve Miep en kids.

    Ik denk dat het bij jullie nu 29 december is. De dag van Berts overlijden. Ik weet dat jullie met elkaar een speciale herdenkingskaars gaan branden. Wat fijn dat jullie dat samen kunnen doen. In gedachten bij jullie. Sterkte en liefs.


  • 29 December 2022 - 09:00

    Nicolien :

    Miep, wat heerlijk dat jullie nu bij elkaar zijn en wat ziet iedereen er blij uit. En de kinderen alweer zo groot! En wat wonen Elbert en Karin mooi met die prachtige tuin.

    Genieten, lieve zus, zó gegund[e-2764]

    En vandaag denken we extra aan je als jullie de kaars branden voor Bert.

    Wat zou hij het mooi vinden jullie zo te zien.

    Heb het goed samen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miep

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 84589

Voorgaande reizen:

25 December 2022 - 08 Februari 2023

herinneringen maken in Nieuw Zeeland

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

op bezoekbiij Elbert en gezin in Cromwell NZ

06 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Onze cruise

Landen bezocht: