Familie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Familie

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

30 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dinsdag

We zijn nu al weer6 dagen bij Elbert en genieten nog steeds. Het is hier hoogzomer met soms 30 graden. Zondag bv en toen zijn we de halve dag aan het meer Duncan geweest. Dat meer ligt 700 m van hun huis en we kunnen er naar toe lopen. Elke dag nemen we een duik en we moeten nu al zonnebrand creme factor 50 gebruiken. Verder spelletjes met de kinderen , wandelen( Winnie en Elbert vooral), lekker eten, dagje Wanaka, gisteren een andere Winery (Garrick) bezocht met een wijnproeverij. Niet Wild Earth, de Winery waar Elbert de wijn voor verkoopt want die kunnen we elke dag drinken.Vrienden leren kennen en gepraat.

• 31 Januari 2023 - 06:54

Nicky :

Wat zien jullie er relaxed uit. De zomer spat van de foto’s af.

Het oorspronkelijke idee om nieuwe familie herinneringen te maken is helemaal gelukt. Jullie halen er samen alles uit met alle uitstapjes die jullie maken. Veel plezier nog!

• 31 Januari 2023 - 09:23

Gon Radstake:

Wat een vrolijke foto's van een prachtig land. En wat zal het wennen zijn om weer in dit kikkerlandje te leven. Gelukkig wachten hier Erik, Nicky en Gert Jan weer op jullie. Dat maakt veel goed en zorgt voor een zachte landing. Maar eerst nog een week genieten.

Lieve groeten en nog veel plezier.

• 31 Januari 2023 - 16:41

Hans:

Perfect, Het roept herinneringen op!

• 06 Februari 2023 - 10:33

Ben En Gerrie :

We hebben genoten van de mooie verslagen en foto’s we wensen jullie een goede en fijne terug vlucht veilig aankomen en wie weet kom gezellig langs in Twente .lieve groeten voor jullie Ben en Gerrie van Spijker.