Afsluiten Trip op het Noordereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Afsluiten Trip op het Noordereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Afsluiten Trip op het Noordereiland

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

24 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De laatste avond van onze trip samen . We zijn vanmiddagom 1.50in Christchurch aangekomen na een lange busreis van Picton naar hier. Gisteren waren we nog tot 3.45 in Wellington waar we het Te Papa museum hebben bezocht. Daar waren Bert en ik ook samen geweest. Het museum) is prachtig opgezet met heel veel aandacht voor de natuur, Maori-cultuur, de eerste wereldoorlog( hebben we overgeslagen want daar was geen tijd meer voor) en ook nogkunst. De art-galerie .De zee was weer kalm gelukkig. Vandaag in Christchurch wat gewinkeld en lekker gegeten. Mooie Lodge waar we nu zitten.Morgen naar Elbert, Karin, Noortje en Timme.Fijn en leuk om ze allemaal weer te zien.We zijn er dan nog bijna 11 dagen gelukkig.

• 24 Januari 2023 - 10:58

Nicolien :

Wow! Genoten van je verslagen Miep en al de mooie foto's.

Nog een fijne tijd bij Elbert en Karin en de kinderen. Ook leuk! Leren de kinderen oma en tante Winnie nog beter kennen.

Liefs voor allemaal van ons!

• 24 Januari 2023 - 11:36

Berthe:

Wat ben je heerlijk lang daar geweest en ben je daar nog enige tijd! Het was een genot om jouw verslag te lezen! Groet!

• 24 Januari 2023 - 17:48

Nicky:

Jullie gaan de volgende fase in van deze mooie reis. Geniet van elkaar. En laten we binnenkort FaceTimen. Dan zijn Erik en ik er ook weer bij. Want we missen jullie en Nieuw Zeeland. Kus voor allemaal.