Okarito, een dagje aan zee - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Okarito, een dagje aan zee - Reisverslag uit Okarito, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Okarito, een dagje aan zee

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

02 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Okarito

Vandaag heerlijk een dagje aan zee; het weer en de camping waszo mooi dat we besloten hier een extra dag te zijn . Elbert, Karin kids en ik hebben een mooie wandeling langs de zee gemaakt en de anderen een hele lange wandeling door het bos en de zee, gezwommen in de lagoon en weer heerlijk gegeten. Wat ben ik toch blij met mijn heerlijk kokende zoons.


  • 02 Januari 2023 - 09:35

    Nel Ooijman:

    Nel Ooijman

    Hoi Miep, ik probeer nog een x te reageren. Tot nu toe wel gereageerd, maar niet geplaatst.

    Jullie allemaal een heel goed 2023 gewenst!

    Wat een geweldige reis maken jullie samen!

    Ik ga nu eerst kijken of dit geplaatst wordt, anders doe ik alle moeite voor niks.

    Liefs en geniet!!


  • 02 Januari 2023 - 11:49

    Berthe:


  • 02 Januari 2023 - 18:22

    Nicolien :

    Hallo Miep, wat een mooie plaatjes, waaruit plezier spreekt en ook de mooie omgeving laten zien. Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

    Liefs van ons, vanaf het comfortabele vakantieadres dat we via jou hebben geboekt.

    We zijn zo hartelijk ontvangen en het weer is hier ook fijn. En zo lekker licht, heerlijk!

    Wietse en Nicolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miep

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 84529

Voorgaande reizen:

25 December 2022 - 08 Februari 2023

herinneringen maken in Nieuw Zeeland

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

op bezoekbiij Elbert en gezin in Cromwell NZ

06 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Onze cruise

Landen bezocht: