Happy New Year - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

01 Januari 2023 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Wehebben hier bereik en het is 12.36 s middags. We hebben allemaalgebeld , geappt enz en ik ga even een nieuw verslag van de 2 eerste camperdagen maken. We stonden op 2 vrije pllekjes aan een meeren een riviertje , helemaal alleen. Konde oud jaar dus heel gezellig vier zondervuurwerk maar welmet heel veel vuurvliegjes.Het issupergezellig samen , de mannen koken voortreffelijkin de skottelbraai die speciaalvoor deze reis is aangeschaft. Wehebben een luxe camper en hoeven onze bedden niet steeds op te maken.

• 01 Januari 2023 - 11:13

Wim Enzerink:

Dag Miep en kinderen Jolink,

De allerbeste wensen voor 2023. Een wens is voor jullie in elk geval al ingevuld. Bezoek aan Elbert en zijn gezin.

Geniet van het bezoek, het land en van elkaar.

Een nieuw jaar, dat jullie eerder hebben gevierd dan wij in ons Kikkerland.

Ook ik ben in gedachte teruggegaan naar 29 december 2021!

• 01 Januari 2023 - 11:33

Gonny :

Hey lieve familieleden,

Voor jullie allen een heel fijn en gezond 2023!

Wat een leuke foto’s en wat fijn toch om met zijn allen zo samen op reis te zijn.

Wim en ik zijn op dit moment bij (tante) Ali, die heeft vorige week weer corona gehad, maar is inmiddels weer aardig opgeknapt.

We hebben net met haar de foto’s bekeken, ze vond het prachtig!

We zullen samen met haar jullie reis blijven volgen. Geniet er van!

groetjes, Ali, Wim en Gonny

• 01 Januari 2023 - 11:37

Peter:

Een heel goed en fijn 2023!

• 01 Januari 2023 - 11:42

Gon Radstake:

Hoi Miep en kids,

Het was zo leuk dat je me belde om 12 uur afgelopen nacht. Ik heb Henk gekust en op zijn bewustziijn, die altijd nog bij me is, gedronken.

Wat een prachtige foto's en wat een gezelligheid. Zo te zien hadden jullie ook een bui, samen onder het plastic.

Heb ook aan Winnie gedacht, die ondanks de prachtige reis, haar lieve Gert Jan gemist zal hebben op zo'n bijzonder moment.

Nog heel veel plezier samen en op naar het volgende avontuur. Lieve groeten aan allemaal.

• 01 Januari 2023 - 11:50

Piet De Bekker:

wat een mooie plaatjes ook voor jullie allemaal hele mooie dagen en prachtig 2023