cromwell,wanaka,mount aspiring en lake wahea - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu cromwell,wanaka,mount aspiring en lake wahea - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

cromwell,wanaka,mount aspiring en lake wahea

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

15 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Ik maak nu een blog op de laptop van Elbert, gaat iets sneller dan op mijn i phone. Karin bakt op dit moment pannenkoeken. Gisteren (dinsdag) hebben Winnie en ik het dorp op eigen houtje verkend en buspassen gekocht voor onze trip die volgende week donderdag begint.
Vandaag had Elbert een vrije dag en heeft met ons een tocht gemaakt, zoooooo mooi, eerst naar Wanaka en lake Wanaka, daarna 50 km over een grintweg met fords(watergeulen ) in de weg. Gelukkig heeft hij een fourwheeldrive dus het was een fluitje van een cent . Maar wel spannend eerst. Aan het eind was een track(wandelpad) van 3 uur maar wij hebben een gedeelte gedaan en ik zelfs nog een kleiner gedeelte. Winnie en Elbert gingen nog wat hoger tot ze de gletsjer kondenz ien.Daarvan komen dus via deze blog geen foto's. het landschap is zo indrukwekkend , om elke hoek weer iets anders. even opslaan, tot zo
Pannenkoeken waren lekker en het was een fantastische dag, na de beklimming reden we nog naar lake wahea waar Bert en ik 10 jaar geleden ook gestaan hadden met onze camper(wel op een andere plek)
heel rustig was het hier en een azuurblauw meer. Ik ga wat foto's erbij zetten ,die spreken voor zich.