Weer terug in Nederland bij onze - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland bij onze - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland bij onze

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

19 Maart 2017 | Nederland, Doetinchem

Na een goede terugreis met een extra verrassing omdat we op onze vlucht van Queenstown naar Auckland met helder weer vlak over de Mount Cook en de gletsjers vlogen, een warme dag in Singapore met alleen een bezoek aan Chinatown dagboekje schrijven en rusten, kwamen we zaterdagmorgen op Schiphol aan.\Winnie had niet veel geslapen maar ik ( na een (nooit door mij genuttigde )slaappil wel een uur of 5. een kleine jetlag was er wel bij mij maar vandaag alle koffers opgeruimd, paar telefoontjes gepleeegd en boodschappen gedaan bij AH; een verademing wat prijzen betreft vergeleken met de supermarkt in Cromwell waar ik met Karin of Elbert en haar boodschappen gedaan had. Wat is Nieuw Zeeland duur! 4dollar(2.75 euro) voor 1 kg appels, geen witlof en aardappels ook 2.50 /kg. Vlees is goedkoper dan hier maar verder is bijna alles duurder..Nu tijdens het luisteren naar Wittemans muziekprogramma het afsluitende blogje maken en nog foto's bijvoegen, schrijffouten uit andere bloggen verbeteren ,het album gaan bestellen wat de websitemakers van alle reisverslagen, reacties en foto's maken (uiteraard tegen vergoeding). Zelf maak ik natuurlijk nog een film met mijn Videoprogramma Pinnacle maar voordat ik die klaar heb, duurt het nog een tijd. Nu wachten mij ook andere dingen: tuin, bezoeken, huishouden enz. Morgen hoop ik nog foto's te hebben bijgevoegd bij alle verslagen ... nogmaals : tot ziens, mails of bels
Miep (en Winnie)

  • 20 Maart 2017 - 08:09

    Winnie:

    Het was echt een super geweldige reis en ervaring in een prachtig land! Wat hebben we het samen mooi en fijn gehad. Heerlijk!

  • 21 Maart 2017 - 12:54

    Anneke:

    Lieve mensen, Ik heb genoten van jullie reisverslag, geweldig!
    En welkom thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miep

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 84459

Voorgaande reizen:

25 December 2022 - 08 Februari 2023

herinneringen maken in Nieuw Zeeland

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

op bezoekbiij Elbert en gezin in Cromwell NZ

06 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Onze cruise

Landen bezocht: