Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

12 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na een praat/kijk/Cromwell bekijken en rustig dagje gisteren ,hebben we vandaag een toeristische dag gehad met Elbert als chauffeur die in een hele grote auto reed(mocht hij lenen van een goede kennis). Naar Queenstown met onderweg allerlei uitstapmomenten, oa bungie-jump, vergezichten en in Queenstown via een prachtig park naar de binnenstad gelopen,speeltuintje bezocht aan het meer( voor de kids zodat wij konden genieten van het meer en boulevard . Winnie en ik zouden nog met de kabelbaan naar boven gaan maar daarvoor was het op dat moment te winderig en bewolkt. Een heerlijke pizza gegeten bij Winnie's pizzarestaurant en bar( bestaat echt!) op de terugweg bij een ski-oord (zonder skieen ) genoten van het vergezicht en nu weer in het paradijs van Elbert. Een koel glas Wild Earth rosé voor me , menslief wat wil je nog meer. In Hengelo gaat alles goed, fijn om te weten!

• 12 Februari 2017 - 13:14

Marie:

tje

• 12 Februari 2017 - 20:17

Bert En Emmy Hulstijn:

Hallo Familie,
    Wij genieten van jullie reisverslagen met prachtige foto,s.
    Wij volgen Elbert en Karin en kids ook op face-book.
    Nog heel veel plezier samen en vooral veel genieten
    Groetjes uit Hengelo Bert en Emmy.

• 14 Februari 2017 - 19:15

Nicolien:

Lieve Miep, wat fijn dat alles zo goed verloopt en wat een mooie dingen hebben jullie al gedaan! En zo leuk dat Winnie mee kan genieten.
    Elbert ziet er prachtig uit. Is helemaal happy zo te zien. Zo ook Karin en de kinderen.
    Zorg goed voor jezelf lieve zus. Jullie hebben 6(!) weken, dus niet al je kruit meteen verschieten hè?
    Liefs en groetjes voor allemaal! Wietse & Nicolien
    (Wij zijn vandaag bij Nel en Marinus geweest, alles goed daar. Vind je ook vast fijn om te horen, toch?)