Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Miep Jolink van Keulen - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Miep

Blijf op de hoogte en volg Miep

06 Februari 2017 | Singapore, Singapore

Na een goede reis die snel verliep dankzij 1 leuke film( Bridget Jones en een baby en 1 spannende( de Accountant), vanmorgen om 7 uur (Singapore tijd, 12 uur nl tijd) in het hotel aangekomen. We mochten gelukkig al om 8.45 in onze kamer ipv 2 uur. Na 3 uurtjes geslapen te hebben, gingen we op stap. Met de hop on/hop off bus sightseeing en daarna naar de botanische tuin met orchideeën tuin erbij . Prachtig! Na veel van dit soort tuinen met Bert gezien te hebben , genoot ik nu extra door de opgewonden kreetjes en de stralende blikken van Winnie naast me. Het was warm en broeierig natuurlijk maar in bus terug naar het hotel, op het dak van de bus, konden we weer wat bijkomen. We hebben uitgerekend: van zondagmorgen half 5 tot maandag half 12(nl.tijd) met 3 uur slaap en dat voor zo'n oud wijfie, ik voel me fijn. Nu lekker gedoucht en we blijven in onze kamer en storten ons niet in het nachtleven van deze metropool. We hebben het leven lief! Er komen nog foto's op de pagina . Morgen nog tot 18 uur in Singapore en dan worden we opgehaald om naar Melbourne (Australië ) te vliegen .

• 06 Februari 2017 - 12:52

Piet De Bekker:

Mooie bloemen, niet alleen die orchideen. Geniet van de verdere vlucht

• 06 Februari 2017 - 14:30

Ben En Gerrie:

Ziet er goed uit! Wat gezellig met ook de dochter er bij,hoelang blijven jullie weg? Groetjes van ons genieten maar.

• 06 Februari 2017 - 15:42

Miep Jolink Van Keulen:

6 weken in totaal

• 06 Februari 2017 - 15:42

Miep Jolink Van Keulen:

6weken in totaal

• 07 Februari 2017 - 16:07

Jannie En Folkert:

Wij zijn op de Bruil. We genieten nu al van jullie leuke verhaal. Groeten van Henk en Ali, Folkert en Jannie